Praktische informatie
Zwembaden
Tenzij anders vermeld bij de huurovereenkomst, kunnen de zwembaden van april t/m oktober worden gebruikt.
Bedlinnen en linnengoed
Er zijn steeds dekbedden en kussens aanwezig. Ook lakens, slopen, handdoeken, keukenhanddoeken en handdoeken voor zwembad en strand zijn voor u beschikbaar. Om uw rust te garanderen, zorgen wij voor een set reservelakens en handdoeken, zodat u, indien nodig deze zelf kan vervangen tijdens uw verblijf.
Interieur
De verhuurde woning is particulier eigendom, ze is dan ook ingericht naar de persoonlijke smaak van de eigenaar. De keuken is altijd compleet ingericht en voorzien van kookgelegenheid met toebehoren, een koelkast, voldoende serviesgoed en bestek. Sommige typisch Belgische of Nederlandse zaken als een fluitketel, kaasschaaf, koffiefilterhouder of theedoek ontbreken soms. Alle materialen in het appartement, behalve die op de bovenste leggers van de kleerkasten, mogen vrij worden gebruikt. Zorg er wel voor dat onze volgende gasten dat ook kunnen!
Schoonmaak
De eindschoonmaak van het appartement is bij de prijs inbegrepen. Wij verwachten wel van u dat u het opgeruimd achterlaat;
- vloer vegen (de natte kuis mag u aan ons overlaten)
- afwas doen, beddengoed afnemen en verzamelen
- vuilbakjes legen en afvalzakken wegbrengen, etc.
Water
In periodes van grote droogte komt het m.n. in de zomer voor dat de toevoer van water voor kortere of langere tijd (per dag) in een dorp wordt afgesloten. Ook de toevoer van elektriciteit kan bij calamiteiten wel eens enkele uren stagneren. Hiervoor kan u de eigenaar natuurlijk niet aansprakelijk stellen.
Klachten
Mochten er ondanks onze zorgvuldige selectie en regelmatige controle toch klachten zijn, dan dient de huurder zich in eerste instantie te wenden tot de verhuurder. Als de klacht ter plaatse niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dient de huurder schriftelijk klacht in te dienen. Het voortijdig verlaten van het gehuurde appartement, zonder voorafgaand overleg en wederzijdse overeenstemming ontslaat de eigenaar van iedere verplichting tot schadeloosstelling. Klachten die niet bevredigend zijn opgelost moeten binnen één week na afloop van de huurperiode schriftelijk worden ingediend.